Povestiri, nimicuri, incercari, intamplari...

Am vrut sa incerc Melvita

Sensiblu este sau, mai bine zis era farmacia mea preferata. In ea m-am intalnit cu dermatocosmeticele asezate frumos pe rafturi, cu ea am aflat ce inseamna produsele de ingrijire adevarate. Dar de cand au introdus cardurilede fidelizare au inceput sa ma scarbeasca. Multi iubesc cardurile, eu am inceput sa urasc in fiecare zi mai mult marketingul asta americanesc de care nu mai scap orice as vrea sa cumpar.
Am intrat sa incerc Melvita – marca frantuzeasca de cosmetice bio certificate pe care mi-o doream de multa vreme – insa nu aveau deloc mostre desi sunt importatori exclusivi. M-am uitat mai bine si am vazut o promotie numai buna pentru incercat produse, 3 mini la 25 de lei in conditiile in care unul singur costa 15 lei.        
Ajung la casa sa platesc:
“- Card Sensiblu?
Nu, nu am si nici nu vreau.
– Nu cred ca beneficiaza de promotie decat posesorii de card.
Dar asta nu e mentionat nicaieri, asa cum se intampla in cazul promotiilor destinate exclusiv posesorilor minunatului card.
– Dar lasati-ma sa va spuncate ceva despre beneficiile cardului!
Vreau doar sa incerc gama Melvita, am avut card, il uitam acasa de fiecare data, nu mai vreau.
Intre timp una dintre doamnele de la casa verificain calculator promotia si ma informeaza ca unul dintre produsele mini alese de mine – crema de maini – nu este inclusa.  Aleg altceva intrebandu-ma daca are sens – inca nu ajunsesera la o concluzie in legatura cu beneficiarii ofertei – pentru ca nu intentionam sa dau 45 de lei pe 3 mini.
Promotia era valabilapentru oricine. Daca tot ma agasati cu marketingul vostru investiti mai mult in instruirea oamenilor.
Despre produse zilele urmatoare.

Related Posts

11 thoughts on “Am vrut sa incerc Melvita

  1. Copacul Meu spune:

    Salut.Vreau sa te felicit pentru ca incurajezi campaniile ecologice. Am vazut ca ai pe blogul tau bannerul de la Umbrela Verde.
    Intr-o lume din ce in ce mai poluata, fiecare campanie ecologica conteaza. Noi incurajam recilclarea, reducerea poluarii, folosirea responsabila a resurselor, plantarea copacilor, depozitarea in siguranta a substantelor chimice si curatenia spatiilor verzi. Dintre toate acestea, ne axam pe incurajarea plantarii copacilor pentru ca ne dorim ca fiecare persoana sa aiba “copacul sau“. Prima campanie de plantare se numeste “Parcul Izvor prinde radacini“.
    Daca iti doresti ca in Romania sa fie plantati mai multi copaci, dar nu ai timp sa plantezi unul, poti sa ne sustii prin oricare dintre variantele de mai jos:
    1) Redactarea unui articol informativ care are legatura cu copacii sau ecologia.
    2) Publicarea unui articol pe blogul tau in care sa vorbesti despre campania noastra.
    3) Adaugarea unui link/banner pe blogul tau.
    Daca adaugi pe blogul tau unul dintre cele 10 bannere de pe pagina “schimb de link” vei primi in schimb un link la sectiunea “Sustinatori” si vei aparea aleator pe prima pagina in sectiunea “Bloguri Partenere”.
    Daca doresti sa apari permanent (pe prima pagina) la sectiunea “Ne sustin”, trebuie sa participi la una dintre campanile noastre de voluntariat sau sa donezi bani pentru plantarea unui copac (9 lei).
    Aceasta campanie este apolitica si este realizata de un grup de tineri care isi doresc sa schimbe mentalitatea celor care neglijeaza mediul incojurator. Participa si tu!

  2. Andreea spune:

    Si eu am fost fana SensiBlu multa vreme, mi-am facut si card, am ajuns si la varianta gold. Mi se parea cea mai buna farmacie, unde gasesc orice fel de cosmetice vreau. Dar mai nou ca sa-ti pastrezi cardul trebuie sa cheltui ceva la ei, au bagat un plafon, daca nu, te trec iar pe silver si apoi pe cel de inceput. Ce sa zic, tiganeala tipic romaneasca.
    Plus ca mare parte din beauty adviser-ii lor nu stiu nimic.

  3. Roxana spune:

    As vrea sa particip cam in fiecare fel pe care mi l-ai descris. Am mai fost la plantat copaci, mi-ar face placere sa merg din nou.

  4. Roxana spune:

    @Andreea eu nu am mai comentat despre beauty adviseri desi niciuna dintre fete nu a stiut sa imi spuna nimic despre Melvita scuzandu-se ca sunt noi in locatie si vin din altele unde nu au Melvita.

  5. Geo spune:

    Salut! Poti sa-mi spui ceva despre produse? Cum sunt? As vrea sa le incerc si eu … Din ce Sensiblu le-ai cumparat? In Militari unde am intrebat nu le aveau.

  6. Roxana spune:

    Buna Geo,
    Le-am luat de la Plaza si am ramas destul de surprinsa sa vad ca la AFI nu le au. O sa scriu in curand despre ele, nu am mult timp la dispozitie zilele astea. Am tot asteptat o zi frumoasa sa le fac si poze. Melvita este o marca frnatuzeasca aparuta in 1982, si-au inceput activitatea cu cosmetice naturale si au obtinut printre primele Ecocertul – un parcurs asemanator cu Cattier.
    Produsele lor star sunt: sampon pentru parul tern si obosit, laptele de corp hidratant -l-am incercat, crema de noapte pentru ten normal, deodorantul cu bila, uleiul uscat pentru corp – o sa scriu despre el, gama cu miere, crema de zi pentru piele normala, gelul anticelulitic si pentru fermitate, gelul pentru bust.
    Din ce am vazut eu, preturile sunt cu minim 30% mai mari decat in Franta, dar asa se intampla cu marile lanturi de la noi, au multe de platit, inclusiv reviste proprii in care isi fac publicitate.
    Este o gama din care eu am de gand sa incerc si crema de noapte pentru ten normal, untul de corp cu propolis si cacao – miroase delicios.

  7. Dana M. spune:

    Si eu sunt fan Melvita. Mi-am achizitionat din Franta cand am fost in vacanta vara trecuta si de 2 ori prin intermediul prietenilor. M-am bucurat foarte tare sa le gasesc in Plaza saptamana trecuta. Am primit si gratuit un ulei 🙂 Fata care m-a consiliat a fost tare draguta si mi-a povestit multe despre produse si m-a nimerit la fix cu ce mi-a recomandat! Eu am incercat un fel de crema de corp cu miere, ca un unt, care este minunata si o apa florala cu trandafiri care miroase divin 😀 Abia astept sa ne spui si tu despre ce ai incercat!

  8. Claudia spune:

    Buna tuturor.
    Gama Melvita este un concept destul de nou in Romania.Face parte din marcile BIO insa mai are o noua ”componenta” ,si anume stanta ”ECO CERT”….adica este certificata ca fiind ORGANICA/ECOLOGICA,foloseste ingrediente naturale 100%.Din compozitia intregii game sunt excluse anumite substante care pana in momentul actual sunt dovedite prin studii stiintifice…a fi elergenice,iritante,cancerigene,etc (formaldehida,conservanti,silicon.sdl,etc).
    Fabrica si culturile sunt la o distanta destul de mare de zonele poluate,perioada de valabilitate a produselor nu depasesc 6 luni de la deschidere,tocmai din cauza faptului ca nu au conservanti chimici.Produsele au ambalaje bio-degradabile,inscrisul ambalajelor este facut fara plumb.Anumite produse…ex:gelurile de dus si sapunurile=sunt bio-degradabile in 13 zile de la contactul cu apa(mediul).
    Parfumurile si aromele nu se pastreaza mai mult de 20-30 min de la aplicare/dispersare….asta pt ca nu contin conservanti si adaos de parfumuri.(Aviz celor care cauta produse naturale frumos parfumate)
    In ceea ce priveste renumitele esantioane,pe care cu totii le cautam in farmacii si beauty shop-uri,vin foarte putine din Franta.Din cauza puterii economice si a educatiei din Franta,ei nu sunt obisnuiti sa ofere mostre pt a avea cumparatori,cum de altfel ei nu ofera cadouri cumparatorilor peste o anumita suma(cum se face la noi) pentru a mari ”dorinta” de cumparare.
    Sfatul/recomandarea mea pentru doritorii de produse BIO/ORGANICE……..incercati doar daca sunteti un iubitori ai naturii si ai povestilor.Pentru ca in spatele numelui MELVITA sta o adevarata poveste despre natura.
    Iar cand treceti ”pragul” farmaciilor Sensiblu,incercati sa fiti mai deschisi,mai receptivi,mai zambitori……in spatele partii de marketing stau oameni care zambesc pentru voi.
    Cu respect,
    Beauty Adviser- Sensiblu

    1. Roxana spune:

      Draga mea,
      Cattier este tot o marca certificata Ecocert si aprobata Cosmebio. Tot din Franta. Si are o istorie mai mare decat Melvita. Si ofera si mostre, si testere.
      Americanii au o putere de cumparare si un cult al consumerismului duse la cote extreme si ofera de toate. Se numeste marketing.

  9. mimo spune:

    Salutare,
    Mi-am achizitionat crema de fata din gama Apicosma (Melvita) si pot sa spun ca e cea mai buna pe care am avut-o pana acum. Tenul meu era foarte dificil, uscat (pana la descuamare) in unele zone, cu cosuri in altele. Am incercat diverse creme, de la dermocosmetice pana la cosmetice bio, insa fara un rezultat pozitiv. Crema de care va spun a rezolvat problema pielii uscate si in mod incredibil nici cosuri nu mai am de cand o folosesc. Eu una sunt multumita de “descoperire” .

  10. Roxana spune:

    De Melvita si eu am fost multumita, cunosteam marca, am vrut sa o si aducem noi, pe mine m-au enervat fetele de la Sensiblu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *